Egy Balmazújvárosi lakos levele

2018. augusztus 08. 06:45 - Hegedűs Balmazújvárosért

Az alábbi elgondolkodtató sorokat kaptuk egy balmazújvárosi lakostól:

"Polgármester választásról a személyes véleményem. Őszintén szólva csalódott vagyok. Mert gyakorlatilag csak a sárdobálás megy minden felől. Amire én speciel nem vagyok kíváncsi. Szeretném tudni, hogy képzelik el a jövőt a jelöltek. Nem a holnapot nem a jövő hetet és nem is az elkövetkező évet. Hanem a jövőt.

Mit akarnak tenni most amiből az unokáink fognak majd profitálni a jövőben. Örülök hogy fejlődik a város. Mások véleménye szerint, szerintem legnagyobb jó indulattal is csak stagnál. Volt osztálytársaim 60% elköltözött „elmenekült” a városból, gyermekeik unokáik nem itt fognak felnőni. Fejlődött a város, mert van lámpás kereszteződésünk, bicikli utunk, fel lett újítva a kastély, a park, bár ide minimum terepjáró kell mert a babakocsit nem lehet tolni. Fejlődik a város ezt hallom. Járom a környéket és látom, hogy húsüzem és vágóhíd épül más városban.

Ők nem fejlődnek csak mi. Nekünk is volt egy picike húsüzem, néhány embert foglalkoztatott is, de csődbe ment. Most csontvázként magasodó falak mementóként tornyosulnak fölénk, mi történhet ha gazdaságilag nem kifizetődő egy döntés. Hány éve is építették? Negyven biztos nincs, mióta áll üresen?? Lassan 10 éve, pedig fiatalként nyári munkát is vállaltam ott, kicsi pénzért, bejelentve, adózva. Megdolgoztam érte, bár nem sokat kerestem, rossz hónapban 100-110ezer forintot jobb hónapban akár 130ezret is hazavittem, meg persze a cafetéria, ami tényleg nem volt rossz.

Fejlődik a város, most egy közmunkás ennek a talán többszörösét is haza viheti, nem tudom biztosan, de fejlődik a város szóval többet kellene keresniük. Alig néhányan dolgoztak ott. A nagy fejlődésben el tudom képzelni, hogy majd az unokámnak elmesélem, hogy itt egyszer autógyár állt és dolgozott néhány ember, ahogy most mesélem a gyermekemnek, hogy egykor itt húsüzem volt és itt dolgozott a nagyapád, csak a szíve szakadt meg mikor bezárt. Nekünk volt, de nem kell mert az nem fejlődés. Fejlődik a város csak a fejlődésben azt is látom, hogy az unokám már nem itt fog felnőni, de sok szép mesét fog hallgatni. Sajnos nem tudom, hogy a polgármester jelöltek hogy képzelik a jövőt, mindegyiktől szeretném hallani.

Tudom nem lehet mindenkivel együtt dolgozni. Tudom nehéz volt az elmúlt néhány év, maximális támogatottsággal a képviselő testülettől országos 2/3-dal a hátunk mögött nehéz dolgozni. Múlt héten is megnéztem az üres falakat, ma a boltba menet 6 üres házat láttam, pár éve azokban is még élet volt. Fejlődik a város, elhiszem csak nem látom. Négy jelöltből csak egynek láttam a programját, ötleteit véleményét. Ennyiből lehet választani? Kíváncsi vagyok a polgármester jelöltek vitájára lesz-e önálló ötlet, vélemény.

Legfeljebb jövőre indítok egy idomított majmot, önálló ötlete, véleménye nincs, de gombot nyomni és aláírni tud, csak olcsó legyen a banán. De azért bízok abban, hogy ennél magasabbra tette mindegyik jelölt a lécet vagy mindegyik támogató."

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hegeduspeter.blog.hu/api/trackback/id/tr4714168407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása