„Hát én immár kit válasszak?”- 08.12.-én

2018. július 14. 11:12 - Hegedűs Balmazújvárosért

Az egyik balmazújvárosi facebook csoportban jelent meg a következő poszt.
Köszönjük a gondolatokat.

„Hát én immár kit válasszak?”- 08.12.-én
Holnaptól négy hét, és újra az urnák elé vonulunk. Már tudjuk, hogy négy jelölt neve lesz a szavazólapon, de ettől még sokkal többet nem. Még csak egy választási programot olvashattunk, de mindannyiunk érdeke lenne az indulók kellő megismerése, hiszen egyikük városunk első embere lesz. Gondolkodtam azon, hogy ismét összeállíthatnánk egy kérdéscsomagot a négy jelentkezőnek, de ez nem biztos, hogy jó ötlet. Közel sem valószínű, hogy valamennyien felelnének ezekre, de fennáll annak a veszélye is, hogy szakértő „ismerősök”, vagy stábtagok írnák meg a válaszokat, s ezzel nem nagyon lennénk beljebb.

Érdemesebb lenne egy nyilvános tévévita, ahol jelöltek bemutatkoznának, s feléjük ugyanazok a kérdések hangoznának el a beszélgetés moderátorától, majd a résztvevők egymástól is kérdezhetnének. Azt hiszem, hogy sokkal többet tudhatnánk meg a jelentkezőkről így, mint amennyit száz szórólap elolvasása után. Ráadásul a tévé kamerája megmutatná azt is, hogy a megjelentek hogyan viselkednek egy esetleges vitában, hiszen egy polgármester élete nem mentes a konfliktusoktól.
Hogyan látják, látjátok ezt?

Eddig tart a bejegyzés, amit változtatás nélkül teszek közzé. Természetesen én benne vagyok ebben a vitafórum ötletben.Szívesen ismerném meg közéleti oldalukról is jelölt társaimat.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hegeduspeter.blog.hu/api/trackback/id/tr814112791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása