Nyílt levél azoknak a balmazújvárosi lakosoknak akik, úgy érzik, hogy szeretnének változtatni és saját kezükbe venni a sorsukat. Ha Ön elégedett a város jelenlegi életével, akkor ez a levél nem Önnek szól.

2018. július 18. 09:34 - Hegedűs Balmazújvárosért

images02-color.jpg

Hegedűs Péter vagyok, 55 éves vállalkozó. Indulok a polgármester választáson 2018. augusztus 12-én. Ahogy a legtöbb jóérzésű állampolgár, ízléstelennek tartom, ha a kampány a vetélytárs lejáratásáról szól. Ebben a levélben nem kívánok senkit sem elítélni. Tényekről beszélek és arról, hogy hogyan szeretnék élni a lehetőséggel, ha Önök megválasztanak

Mi motivált a döntésemben?

A család mindig fontos volt számomra. A szüleim, akiket sokan ismernek Balmazújvároson, jó példával alapozták meg a családi összetartozás fontosságát. Édesapám „bádogos” Hegedűs Péter, édesanyám Hegedűsné Mancika néni, évtizedekig volt a darusi óvoda dajkája. Ma már nyugdíjasok, és betegségekkel küzdenek. Ezért átérzem minden aktívan dolgozó ember életét, aki családja és munkája mellett szülei aranykorát is szeretné élhetővé tenni, hogy meghálálja mindazt, amit tőlük kapott.
1986-ban nősültem, feleségem Nagy Marianna volt. Házasságunkból két gyermekünk született. Nagy fiam, Marcell jelenleg a DE Gazdaságtudományi Karára jár. Lányom, Gabriella is egyetemista. Volt feleségemmel a mai napig jó a kapcsolatunk. A második feleségem, Erzsike, roma származású. 19 éve élünk hűséges és szeretetteljes kapcsolatban. Az életemet meghatározza, hogy jó társa legyek a feleségemnek. Egyetértésben neveljük 3 gyermekünket és vezetjük vállalkozásunkat. Hálás vagyok neki, hogy mindig, mindenben mellettem áll és boldog családi életet élhetünk.
Péter fiam 15 éves, most kezdi tanulmányait Szegeden a Hansági Ferenc Szakképző iskolában. Nagy lányom, Enikő, 17 éves, a BSZC Veres Péter Szakgimnázium tanulója. Gyermekeimen keresztül a helyi nevelési, oktatási intézményekkel is napi kapcsolatom van. Érdekelt vagyok a működésük segítésében.
Legkisebb gyermekem, Levente, 4 éves, óvodás. Ők most még apróságok, de a személyiségük és a jövőjük alapozása az óvodában történik. Az, hogy bíznak-e magukban, megtalálják-e útjukat, nagy hatással van mindannyiunk életére.
Én a Daruban jártam óvodába és iskolába. Úgy érzem, megkaptam minden alapot és támogatást, ami fontos az élethez. Nagyra értékelem a pedagógusok munkáját, különösen ebben a minősítésekkel, és aktuális problémákkal terhelt időszakban.
Óvodánk működése évek óta aggodalommal tölt el. Nincs biztosítva a gyermekek jogszerű ellátásához szükséges dolgozói létszám. A dolgozók túlterheltek.
Mint minden családfő, én is fontosnak tartom, hogy szüleimért, és az öt gyermekemért minden tőlem telhetőt megtegyek. Ezt nem kínos tehernek, hanem örömteli tevékenységnek és nagy kihívásnak érzem.
Születésem óta Balmazújvároson élek. Hivatásom 18 évig a katonasághoz kötött, amely során megtanultam tisztelni az összefogás értékét és a rendet. 1995 óta dolgozok vállalkozóként. Ez jó iskola volt, megtanított, hogy mire vagyok képes és miben kell fejlődnöm. Balmazújváros számára a vállalkozások bevételt, a lakosságnak munkát, megélhetést jelentenek. A családok számára óriási segítség, ha helyben tudnak a szülők dolgozni. Ezért egy jól működő városban a helyi vállalkozások támogatása kiemelt feladat.
Az emberség és az eredményesség meghatározó elvek számomra. Egy idő után azt is fontosnak éreztem, hogy más szülőtársakat, családokat is segítsek. Ezért csatlakoztam civil szervezetekhez és lettem képviselő. De a képviselői munkám során olyan apró láncszemnek éreztem magam, aki sokszor az árral szemben úszik, aki sokkal többet szeretne adni és segíteni Balmazújvárosnak. Ez motivált arra, hogy induljak az időközi polgármester választáson.
Emellett nem titkolom, mélyen feldúlt Balmazújváros jelenlegi helyzete és országos rossz híre.
Amikor céljaimat felvázoltam a családomnak, barátaimnak és civil partnereimnek, ők biztosítottak a támogatásukról. Civileket, szakembereket, polgármestereket kerestem fel, hogy meghallgassam a véleményüket, hogy lássam az előttem álló feladatokat. Mindenki lelkes volt és mellém állt. Az emberek készen állnak a felemelkedésre és az ehhez szükséges összefogásra.
Számomra Balmazújváros, nemcsak szülőváros, hanem igazi kulturális és történelmi érték, ahol vendégszerető, a családjukért, szeretteikért kiálló emberek élnek. A balmazújvárosiak többsége tisztességesen dolgozó ember, akik megérdemlik, hogy tiszteljék őket.

Azt vallom, hogy minden balmazújvárosi lakosnak:

● Joga van ahhoz, hogy a választott testület és polgármester munkájába belelásson. Számon kérhesse az ígéretek megvalósítását, a jogszerű működést.
● Joga van a rendszeres és objektív tájékoztatáshoz.
● Joga van ahhoz, hogy az életét érintő kérdéseket tegyen fel a választott vezetőknek, és azokról korrekt tájékoztatást kapjon.
● Joga van bizalmat adni és - ha azzal a választott vezetők visszaélnek - joga van megvonni is azt.

Milyen célokat tűztem ki?

Az eddig leírtak alapján felelősséget vállalok azért, hogy:
● Olyan szakértő városvezetést működtetünk, mely átlátható, tiszta és számonkérhető.
● Munkatársaimmal együtt törekszünk az eredményes párbeszédre és megegyezésre a politikai pártokkal, a lakosok érdekei szerint.
● Helyzetfelmérésekre épülő, megvalósítható fejlesztési terveket készítünk és azok kivitelezését átláthatóan hajtjuk végre, a város vagyonának ésszerű és biztonságos kezelése mellett.
● Rendszeres, tényszerű és nyílt tájékoztatást biztosítunk a lakosoknak.
Hiszek abban, hogy összefogással képesek leszünk elérni ezeket a változásokat. Ön is sokat tehet mindezek érdekében, ha választópolgárként az augusztus 12-i időközi polgármester választáson szavazatával támogat.
Ezért kérem az Ön segítségét. Adjon esélyt a jövőnek! Szavazzon Rám!
Tisztelettel:
Hegedűs Péter
Balmazújváros független polgármester jelöltje
A részletes programomat elolvashatják a www.hegedusbalmazujvarosert.hu weboldalon
Gondolataimat a hegeduspeter.blog.hu oldalon teszem közzé.
Facebook oldalamon is napi friss információkkal szolgálok. www.facebook.com/hegedusbalmazujvarosert
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hegeduspeter.blog.hu/api/trackback/id/tr8014118677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása